rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

wtorek, 22 czerwca 2010

Minął termin przysyłania Calineczek! Proszę się spieszyć!

Dzisiaj dostałam cztery kolejne koperty: Zameldowały się Hala, Calista, Edyta350 oraz KasiaS.

No i ponieważ już minął 21.6. (nie 20.6, jak napisałam wcześniej, przepraszam najmocniej), to czas chyba na jakieś podsumowania. Podaję listę osób, które już dosłały mi swoje wspaniałe Calineczki (a naprawdę są kapitalne - będziemy miały naprawdę rasowe kolekcje :))


1. Gosia
2. Karola
3. Anek73
4. Hala
5. Mięta
6. KasiaS
7. Calista
8. Jola
9. Milqin
10. Edyta350
11. Chanderella
12. Poppy


Wszystkim chciałabym też bardzo podziękować za miłe słowa, przydasie i pocztówki :*

3 komentarze:

  1. ?
    Ja w mailu dostałam informację, że do 20-go jest termin wykonania a nie nadsyłania.
    Dlatego z pełnym spokojem wysłałam w piątek, nawet nie priorytetem, bo skoro do 20-go miały być wykonane, to wysłane począwszy od 21-go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, racja. Termin minął wczoraj. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Już poprawiam, żeby nie siać więcej stresu. Mam nadzieję, że do końca tygodnia dotrą już wszystkie komplety.

    OdpowiedzUsuń