rss
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites

piątek, 29 stycznia 2010

Walentynkowa skrzyneczka

Ufff, w końcu skończyłam walentynkową skrzyneczkę decu na wymiankę z Wizażu. Najważniejsze, że pierwszy raz zastosowałam na niej porporinę, którą wypełniłam spękania. Nachodzi mnie refleksja, że crackle sottile jest zbyt delikatny, chyba muszę się zaopatrzyć w crackle medium. No ale efekty są takie:





I jeszcze druga rzecz: szykuje się wymianka z okazji Dnia Kobiet. Jesteś kobietą, i jeszcze do tego chętną (na wymiankę)? Kliknij :)

4 komentarze:

  1. Skrzyneczka jest cudna, do zachcenia

    OdpowiedzUsuń
  2. I to ja, ja mam ta piekna skrzyneczke :)
    i teraz juz wiem od kogo :)
    dziekuje ci ogromnie moja ty walentynko
    za tyle radosci i cudownosci jakimi mnie obdarowalas :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj i ja przygarnęłabym chętnie taką walentynkę :)
    albo może przyłączyła się do prywatnej wymianki :))))

    OdpowiedzUsuń